• Make sure to read the forum rules before creating a new thread or commenting on someone else's thread. The forum rules can be read on this page.

Empire War Forums

Fr_
Fr_
Pluggandet tar inte kål på dig?
1
Only_God
Only_God
Inte riktigt, det är ganska roligt. Men snart går vi in i den mörka tiden då vi endast ser ljus 2 timmar per dag x.x Det är efter Jul visa slutar, för det är mörkt, stressigt och en saknan hem
Fr_
Fr_
Jag har själv aldrig varit uppe i Norrland, men jag kan tänka mig att det blir… ganska jobbigt att inte se solen alls (eller att se den dygnet runt för den delen).
Zoom
Zoom
nationsatwar :P
m4rine_semperfi
m4rine_semperfi
I quit mc except for enders server, a random german server, and waiting for TOW staff to give me my map from the shut down build serv. I guess battlefront 2 and red orchestra 2 are all i play now..
Regent of Carthage
Regent of Carthage
I fell victim to the hell that is school.
Pixel
Pixel
Hey Only ! how are you
JerrySox
JerrySox
Making my own server and playing egg wars on cubecraft ;)
Ender
Ender
art.. i do it a bunch, art theory is annoying. :/
assassiniv
assassiniv
EQ, NAW, ender's and cubecraft
Grissum1
Grissum1
Gj representing :P
Olex
Olex
We're pretty split up, EQ is dead (again) A few ply NaW, some are on Enders server so... Yeah
#1 Medic
#1 Medic
#SkåneFTW
#1 Medic
#1 Medic
I know that rob, Scar and a few others play on hypixel now (including me)
Bobbymech
Bobbymech
Don't get on on minecraft as much as i used too. NYC tin is becoming increasingly taken up by school (especially sociology like wtf why is it so hard?), I pop on now and then but I've gotten more into playing Star Wars battlefront on the PS4 :p
Bobbymech
Bobbymech
My time is*
Gelek
Gelek
sorry
Back